Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Πόση ευθύνη να έχεις τον Χριστό! Τι χαρά! ·




Σε Σένα, Κύριε εξομολογήσομε τις σκέψεις μου. Η θυσία της ζωής μου είναι η θεία αγάπη Σου. Το μέλλον μου είναι Εσύ. Σηκώνω τον Σταυρόν μου και πορεύομαι προς Σε Χριστέ μου. Τις δύναται λαλείσαι τας δυναστείας της αγαθοσύνης Σου, Κύριε; Η αγάπη μου για την ατμόσφαιρα της Ερήμου άψογη. Η γνωστή Ορθόδοξος Χριστιανική ασκητική ατμόσφαιρα. Γεμάτη πνευματικά ενδιαφέροντα. Πειρασμοί, ταπείνωσης, υπομονή, προσδοκία. Κάνω για Ασκητής; Πάντως έτσι τον βλέπω τον Φιλάγριον. Ίσως. Μένω στο σπήλαιο και σε περιμένω, μελετώντας το Πανάγιο Όνομα Σου.
Ας έχει δόξα η αγάπη Σου Θεέ μου που από τον κόσμο της αμαρτίας με κάλεσες εις την μεγάλη αυτήν έρημο σαν το αηδόνι να κελαηδώ και να Σε δοξολογώ. Την παρακαταθήκη Σου αξίωσε με να φυλάττω πιστά. Δέσποτα Φιλάνθρωπε ελέησόν με.
Μεγάλη ευθύνη, η ζωή του Ασκητή. Όσο πιο μεγάλο το ενδιαφέρον για την αγιότητα και θέωση, τόσο βαρύτερο στους ώμους πέφτει. Όσο περισσότερο ποθεί η ψυχή, η καρδιά και ο νους τον Θεόν τόσο περισσότερο εγκαταλείπουν τον νουν και υψώνονται από γη προς ουράνια. Δύσκολη η άνοδος, αλλά γλυκεία. Πόσο ποθώ και ζητώ τον Κύριο! Ποτέ δεν με εγκαταλείπει. Αν με πάρη κοντά Του υπόσχομαι ότι θα προσεύχομαι για όλο τον κόσμο. Είμαι ανάξιος. Το καταλαβαίνω. Δεν θα ξαναμαρτήσω. Λυπάμαι. Ναι, λυπάμαι. Πιο πολύ όμως υπομένω και κτυπιέμαι, κτυπώ, αγωνίζομαι και ελπίζω ότι ο Θεός θα με βοηθήσει. Βρίσκω εμπόδια να πλησιάσω τον Κύριόν μου; Για να τον ζητήσω θερμότερα. Με την σκέψιν και προσδοκία του ερχομού Του προσέχω και φυλάσσομαι. Τόσο πολύ Τον θέλω. Δεν θα ξαναμαρτήσω. Το υπόσχομαι. Μετάνοια σημαίνει αθανασία. Η αγάπη Σου, Κύριε, αθανασίας γέγοναι πρόξενος, Θεέ μου, Θεέ μου, την παρακαταθήκη Σου την έχω σφαλίξη βαθιά στην καρδιά μου. Δεν θέλω να την κλέψει ο εχθρός. Ο δούλος Σου Φιλάγριος κινείται προς Σε. Είναι στην αφετηρία του δρόμου Σου. Συγχώρεσέ τον, φώτιζε τον. Βαρύ το έργο του Ασκητή. Κύριε, ελέησόν με. Γένοιτο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΦΙΛΑΓΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: