Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

«ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ» (Ἰω 20,17)


Μαρία Μαγδαληνή, πιστή το Κυρίου μαθήτρια, βρίσκεται μπροστά στόν κενό τάφο το ησο καί κλαίει. ν κλαίει, ρίχνει να βλέμμα μέσα στόν τάφο καί βλέπει δύο γγέλους νά κάθονται στά δύο κρα το τάφου. Τήν ρωτον ο γγελοι· «Γύναι, τί κλαίεις;» (ω 20,13). Κλαίω, τούς λέγει, διότι «ραν τόν Κύριόν μου, καί οκ οδα πο θηκαν ατόν». Λέγοντας ατό παρατηρε μία αφνίδια κπληξη στά πρόσωπα τν γγέλων, πως συμπεραίνει γιος Χρυσόστομος, καί στρέφει πίσω νά δε τί βλέπουν ο γγελοι καί κπλήσσονται. ταν ησος, τόν ποο ο μέν γγελοι γνώρισαν, διότι τόν εδαν μέ τούς υλους φθαλμούς τους στή δόξα του, δέ Μαρία δέν τόν ναγνώρισε -πως καί ο πορευόμενοι πρός μμαούς-, λλά τόν ξέλαβε ς κηπουρό.

Τήν δια ρώτηση τς ποβάλλει καί Κύριος· «Γύναι, τί κλαίεις; Τίνα ζητες;». Μαρία νομίζοντας τι ατός εναι κηπουρός καί τι σφαλς γνωρίζει πο εναι άπαχθείς νεκρός Κύριός της, χωρίς λλη ξήγηση τόν παρακαλε· γνωστέ μου κύριε, ν σύ πρες τόν Κύριό μου πό τόν τάφο, «επέ μοι πο θηκας ατόν, κγώ ατόν ρ». Πόση στοργή καί πόση τρυφερότητα κρύβεται στίς πλές ατές λέξεις! Καί πόση γία πλότητα! Τότε Κύριος γιά νά πιβραβεύσει τήν τόσο εγνώμονη καρδιά της, διανοίγοντας τούς φθαλμούς της στε νά τόν ναγνωρίσει, φωνάζει τό νομά της· «Μαρία!». νας κεραυνός χαρς τήν συγκλονίζει. ρμ καί πέφτει στά πόδια του νά τά καταφιλήσει ναφωνώντας· «Ραββουνί!», «καλέ μου Διδάσκαλε!». λλά Κύριος τήν ποτρέπει λέγοντας· «Μή μου πτου» (ω 20,17).


Δεν υπάρχουν σχόλια: