Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΤΥΦΛΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ."Πώς είστε γέροντα; και μου απαντά: Ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου παιδί μου!, "



Συνάντηση με τον τυφλό γέροντα Ισίδωρο της μονής Φιλοθέου

Ενώ περίμενα να φιλοξενήσω σπίτι έναν φίλο από Θεσσαλονίκη με πήρε τηλέφωνο ο πνευματικός μου και μου είπε ότι θα φέρουν σε ένα σπίτι από την Πάτρα τον τυφλό γέροντα Ισίδωρο για λίγε ώρες να προσκυνήσει ο κόσμος και να πάρει την ευχή του. Του είπα τελικά ότι θα πάω. Έτσι και έγινε πήγα στο σπίτι πλησιάζω τον γέροντα του πιάνω το χέρι και του λέω : 

Πώς είστε γέροντα; και μου απαντά: Ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου παιδί μου!, Εχουμε την αλήθεια, μέχρι και αποδείξεις μας έχει ο Θεός για να καταλαβαίνουμε (και μου λέει μερικά θαύματα πχ ότι κανείς δεν κόλλησε φυματίωση με τόσα χρόνια Θεία κοινωνία και πολλά άλλα) μετά μου λέει να εξομολογούμαστε και να κοινωνάμε όταν μας το επιτρέπουν οι κανόνες από τους πνευματικούς μας.


Είχε κοντά του το βιβλίο του γέροντος Ιωσήφ Ησυχαστή και Σπηλαιώτη μου άνοιξε την σελίδα με την φωτογραφία του γέροντα Εφραίμ και μου την γύριζε ανάποδα και μου έλεγε κοιτά την όπου και να την γυρίσει σε κοιτά! όταν του είπα ότι είχα όνειρο ζωής να προσκυνήσω τα λείψανα του γέροντα Ιωσήφ μου ανοίγει ένα κουτάκι με τα λείψανα του και όταν τα προσκύνησα μου είπε: Είδες; ότι θέλεις ο Θεός στο στέλνει ! Μου έδωσε και μύρισα ευωδία από τις κάλτσες του γέροντος Εφραίμ και την πετσέτα του.

Να εστιάζουμε συνέχεια στην Νοερά προσευχή και γενικά προσευχή ενώ να μην πιστεύουμε τι λένε για το Βατοπαίδι, όσο για την εξομολόγηση να γράφουμε τα αμαρτήματα ώστε να μην τα ξεχνάμε και συγκεκριμένα ότι έχουμε διαπράξει μετά από τα 5 μας χρόνια και θυμόμαστε.
Την ευχή του να έχουμε, άγιο γεροντάκι



 (www.agiooros.net)

Δεν υπάρχουν σχόλια: