Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ. ΠΩΣ ΒΙΩΣΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ. «Ό Κύριος σπλαχνίζεται τούς αμαρτωλούς πού μετανοούν...».











«Ό Κύριος σπλαχνίζεται τούς αμαρτωλούς πού μετανοούν...».


Έχασα την τελευταία ελπίδα, τά πόδια μου λύγισαν, έχασα την ισορροπία μου και παρά λίγο να έπεφτα κάτω, αν δεν με κρατούσε ό Αρχιεπίσκοπος Αντώνιος. «Τί να κάνουμε, μου είπε, τά βάσανά σας είναι φοβερά, τουλάχιστον να μην απελπίζεστε αλλά να ελπίζετε στην βοήθεια της Παναγίας, στις πρεσβείες Της. Θυμηθείτε όσα είχε κάνει για σάς, είναι δυνατόν μετά από τόσες ευεργεσίες να σάς αφήσει χωρίς παρηγοριά; Ό Κύριος σπλαχνίζεται τούς αμαρτωλούς πού μετανοούν και μέσω Αυτής Τον ικετεύουν για την άφεση των αμαρτιών τους».



Μετά μου έφερε ένα μεγάλο ποτήρι κρασί και μου έδωσε να το πιω με τά έξης λόγια: «Είναι από τον άγιο Μητροφάνη». Το ήπια. Ή φλόγωση πού αισθανόμουν μέσα μου θα έπρεπε να δυναμώσει, αν ήταν μια φυσική φλόγωση, εγώ όμως αντίθετα αισθάνθηκα μέσα μου μια γλυκιά δροσούλα και ανακούφιση. Ή φλόγα άρχισε να εξασθενεί και οι πόνοι υποχώρησαν. Ό Αρχιεπίσκοπος Αντώνιος είπε: «Να πάτε τώρα στον πατέρα Βαρλαάμ, να τού εξομολογηθείτε όλες τις αμαρτίες σας και αύριο να κοινωνήσετε των Ζωοποιών Μυστηρίων τού Κυρίου».


Στην εξομολόγηση αισθανόμουν τά κόκαλά μου να σπάζουν και τά άκρα μου, χέρια και πόδια, να αποχωρίζονται από το υπόλοιπο σώμα μου. Αναγκάστηκα να κρατάω με τά χέρια μου το στομάχι, γιατί μου φαινόταν, καθώς περπατούσα, ότι έχει ανοίξει ή κοιλιά μου και τά σπλάχνα μου θα πέσουν κάτω





  ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: