Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ. ΠΩΣ ΒΙΩΣΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ.«Είμαι ό Άβαδδών, είμαι αυτός πού θα ζω μέσα στον Αντίχριστο».










«Είμαι ό Άβαδδών, είμαι αυτός πού θα ζω μέσα στον Αντίχριστο».


Είπε επίσης, ό Σεβασμιότατος, και το έξης: «Να πείτε στον πατέρα Βαρλαάμ να συνεχίσει να διαβάζει τούς εξορκισμούς και να αναγκάσει το δαιμόνιο να πει το όνομά του, ποιος είναι και με ποιό τρόπο μπήκε μέσα σας». Ταυτόχρονα ό Σεβασμιότατος έδωσε εντολή να προσεύχονται για μένα σ’ όλες τις εκκλησίες της επαρχίας του.



Μετά από δώδεκα μέρες, από τότε πού άρχισαν να διαβάζουν τούς εξορκισμούς, το δαιμόνιο άρχισε να κλαίει. Στην αρχή νόμιζα ότι κλαίω εγώ ό ίδιος, αλλά με τη χάρη του Θεού είδα ότι δεν κλαίω εγώ αλλά κλαίει κάποιος άλλος μέσα μου, και αυτός ό κάποιος δεν ήταν άνθρωπος. Εκείνος είπε το έξης:



-Ταλαίπωρος εγώ. Ό ίδιος ό Θεός με άφησε να μπω εδώ. Είμαι ό Άβαδδών, είμαι αυτός πού θα ζω μέσα στον Αντίχριστο. Τί με ρωτάς πότε και πώς μπήκα μέσα του. Ό Μητροφάνης τά είπε όλα στον Αντώνιο. Τί άλλο θέλει εκείνος από μένα; 




 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: