Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ. ΠΩΣ ΒΙΩΣΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ.«Έτσι έπλασα Εγώ τον Μοτοβίλωφ, ώστε να μπορέσει να τά αντέξει όλα».








«Έτσι έπλασα Εγώ τον Μοτοβίλωφ, ώστε να μπορέσει να τά αντέξει όλα».



Δεν τελείωσαν όμως εδώ τά βάσανά μου, τά όποια ή πρόνοια του Θεού μου έδωσε να δοκιμάσω για να καταλάβω τί είναι τά αιώνια βάσανα. Μετά από τρεις ή τέσσερις ημέρες, της γλυκύτατης θείας παρηγοριάς και ανακούφισης, ήλθε και ή τρίτη δοκιμασία - το ακοίμητο σκουλήκι. Αυτό κράτησε μόνο τριάντα έξι ώρες και όμως αυτό το βάσανο ήταν χίλιες φορές χειρότερο από τά δύο προηγούμενα. Και μέχρι τώρα δεν μπορώ να καταλάβω πώς το άντεξα, αν και είχα την βοήθεια του Θεού. Αυτό το βάσανο είναι το χειρότερο απ’ όλα τά βάσανα στον κόσμο. Και αν αυτό, τότε, πού κράτησε περίπου τριάντα έξι ώρες ή λίγο παραπάνω, πάντως όχι πάνω από πενήντα, μου φάνηκε τόσο ανυπόφορο, τότε τί να πω για εκείνη την κατάσταση πού θα υπάρχει στην κόλαση, στο αιώνιο σκότος, όπου δεν υπάρχει ή βοήθεια του Θεού και οι ψυχές ξέρουν ότι αυτή ή κατάστασή τους είναι αιώνια και δεν μπορεί να αλλάξει!!!



Φανταστείτε ότι μέσα σας υπάρχουν εκατομμύρια σκουλήκια και σκνίπες πού τρώνε από μέσα τη σάρκα σας και κάθε στιγμή είναι έτοιμα να βγουν στην επιφάνεια και να σκεπάσουν το σώμα σας. Τά βλέπετε με τά μάτια σας, μπορείτε να τά αγγίξετε αλλά δεν μπορείτε να απαλλαχθείτε απ’ αυτά. Σκεφτείτε ότι όλα όσα αγγίζετε αμέσως γεμίζουν σκουλήκια τά όποια βλέπετε μόνο εσείς. Δεν μπορείτε να πίνετε και να τρώτε γιατί θα πίνετε και θα τρώτε μόνο σκουλήκια. Φανταστείτε όλα αυτά και τότε εν μέρει θα μπορέσετε να καταλάβετε τί σημαίνει το ακοίμητο σκουλήκι και τί βάσανα είχα δοκιμάσει μέσα σ’ αυτές τις τριάντα έξι ή πενήντα ώρες πού μου φάνηκαν ολόκληροι αιώνες. Παρά λίγο να πέθαινα της πείνας γιατί τίποτα δεν μπορούσα να τρώω και να πίνω από αηδία... «Αυτό σημαίνει το ακοίμητο σκουλήκι, το τρομερό αιώνιο βάσανο», μου είπε ή ίδια ιερά και μυστική φωνή, φωνή μιας αόρατης ύπαρξης πού με αγαπούσε και σπλαχνιζόταν πολύ, πού ήταν τότε κοντά μου, φωνή πού πάντα μου έδινε παρηγοριά. Αυτή μου εξήγησε λεπτομερώς τί σημασία έχουν τά βάσανα πού δοκιμάζω.




Μόνο στον Σεβασμιότατο Αντώνιο βρήκα μετά απ’ όλα αυτά τά βάσανα τροφή χωρίς σκουλήκια - ένα μήλο πού εκείνος μου έδωσε με τά έξης λόγια: «Όλα τώρα εκπληρώθηκαν, μη στενοχωριέστε, ό Κύριος θα σάς ελεήσει. Αλλά όταν Αυτός μου φανέρωσε αυτά πού θα έπρεπε να δοκιμάσετε και τά βάσανα πού σάς περιμένουν, τότε το πνεύμα μου ταράχτηκε και σκέφτηκα: “Πώς θα γίνει αυτό; Είναι δυνατόν να το αντέξει ένας άνθρωπος;” - Και ό Κύριος μου απαντούσε: “Θα το αντέξει- «Παρά άνθρώποις τούτο αδύνατόν έστι, παρά δε Θεώ πάντα δυνατά έστι» (Μτ. 19, 26). ’Έτσι έπλασα Εγώ τον Μοτοβίλωφ, ώστε να μπορέσει να τά αντέξει όλα. Και όχι μόνο αυτά πού πέρασε. 


Αυτός θα τηρήσει το θέλημά μου μέχρι τέλους... και τότε Εγώ θα τον ευλογήσω και «ευλογών ευλογήσω... και πληθύνων πληθυνώ...» το έλεος Μου πάνω σ’ αυτόν (βλ. Γεν. 22, 17) “ώστε δεν θα μπορέσουν να το πιστέψουν όσοι το δουν. Τότε θα πραγματοποιηθούν και τά λόγια πού είπα Εγώ στον άγιο Μητροφάνη και τά όποια εσύ μετέφερες στον Μοτοβίλωφ, εννοώ το έλεος και την ευλογία Μου, πού τού είχα υποσχεθεί».
«Σε όλα αυτά θα βοηθήσει τον Μοτοβίλωφ το Άγιο Πνεύμα, το Όποιο από τον Πατέρα εκπορεύεται και σε Μένα αναπαύεται».



-Εγώ, συνέχισε ό Σεβασμιότατος, τόλμησα να ρωτήσω τον Κύριο: Είναι δυνατόν να υπάρχουν άλλα φοβερότερα απ' αυτά τά τρία βάσανα;
-Ναι, υπάρχουν, μου απάντησε ό Κύριος. Αλλά και αυτά για χάρη Μου θα τά αντέξει ό Μοτοβίλωφ, γιατί είμαι μαζί του και θα κάνω ότι ό Πατέρας μου ευδόκησε να γίνουν. Σε όλα αυτά θα βοηθήσει τον Μοτοβίλωφ το Άγιο Πνεύμα, το Όποιο από τον Πατέρα εκπορεύεται και σε Μένα αναπαύεται....
-Και τί είναι αυτά τά βάσανα; τόλμησα εγώ να ρωτήσω τον Κύριο....
-Θα το δεις αργότερα, μου απάντησε ό Κύριος, γιατί δεν θέλω τίποτα να κρύψω από σένα, διότι αγαπάς Εμένα και την Παναγία Μητέρα Μου.



Μετά απ’ αυτό άρχισαν φανερά να μου εμφανίζονται οι δαίμονες και να προσπαθούν να με φοβερίσουν. Γι’ αυτό τον λόγο ό Σεβασμιότατος Αντώνιος μου έδωσε ευλογία να κοινωνώ και δύο και τρεις φορές τη βδομάδα. Μου έδινε συνέχεια να τρώω πρόσφορα και να πίνω τον αγιασμό των Θεοφάνιων... Μου είπε επίσης να αντιγράψω ολόκληρο το Ευαγγέλιο το κατά Ιωάννη, γιατί, όπως είπε, ό άγιος Ιωάννης είναι ό κατ’ εξοχήν Απόστολος πού έχει τη δύναμη και την εξουσία να διώχνει τά δαιμόνια και να καταστρέφει τις μηχανορραφίες τους. Αυτή τη δύναμη τού έδωσε ό Χριστός γιατί ήταν ό πιο στενός φίλος Του και ό πιο αγαπητός μαθητής.


Μια μέρα, όταν εγώ ασχολιόμουν με την αντιγραφή τού Ευαγγελίου τού άγιου Ιωάννου μου παρουσιάστηκε δαίμονας με τη μορφή ενός γνωστού μου επισκόπου με την αρχιερατική του στολή και μου είπε να σταματήσω να το κάνω. Μου είπε επίσης να τον υπακούω σε όλα γιατί, δήθεν, είναι μητροπολίτης και έχει τόση αγιότητα πού μπόρεσε σαν τον Χριστό να μπει μέσα στο δωμάτιο με κλειστές πόρτες. Τον κοίταξα προσεκτικά και κατάλαβα ότι είναι όλος γεμάτος κακία και μίσος.


Έκανα επάνω μου το σημείο τού Σταυρού. Εκείνος όμως εξακολουθούσε να στέκεται μπροστά μου. Μού είπε, περιφρονητικά, ότι δεν φοβάται το Σταυρό. «Ψέμα λες, απάντησα εγώ στον δαίμονα, δεν είσαι ό μητροπολίτης πού γνωρίζω. Καταλαβαίνω ότι είσαι δαίμονας, μη μου λες ότι δεν φοβάσαι τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό του Χριστό, με τη δύναμή Τον θα σε εξαφανίσω».


Δεν ξέρω πού βρήκα θάρρος. Σηκώθηκα από τη θέση μου και τον πλησίασα. Άρχισα να τον σταυρώνω απ’ όλες τις πλευρές. Ξαφνικά ό δαίμονας μπροστά στα μάτια μου άλλαξε μορφή και εξαφανίστηκε, κάνοντας φοβερό θόρυβο και σκορπώντας σπινθήρες προς όλες τις κατευθύνσεις. Εγώ νόμιζα ότι θα πεθάνω από τον φόβο μου. ’Έτσι όπως ήμουν με ελαφρά ρούχα, παρ’ όλο πού ήταν ένδεκα το βράδυ, ήταν Νοέμβριος μήνας και έξω είχε χιόνι, έτρεξα στον δεσπότη μου.


-Τι έχετε; με ρώτησε ό Αρχιεπίσκοπος μόλις με 
είδε. Του τά διηγήθηκα όλα και τον παρακάλεσα να με φιλοξενήσει προσωρινά στο σπίτι του. Εκείνος απάντησε:


«Για χάρη σας είμαι έτοιμος να κάνω όλα όσα θέλετε. Να ξέρετε, όμως, ότι ό εχθρός ό διάβολος ακόμα και στο ναό, την ώρα της Θείας Λειτουργίας πειράζει τούς λειτουργούς του Θεού. Μη νομίζετε ότι εδώ στο σπίτι μου θα μπορέσετε να κρυφθείτε απ’ αυτόν. Το καλύτερο πού θα μπορούσατε να κάνετε σ’ αυτή την περίπτωση είναι, να προσεύχεστε στην Παναγία...».




 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: