Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Ο ΠΑΠΠΟΥΛΗΣ «ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΣ» ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ . . Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑ. 60 ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.



 




Ο  ΠΑΠΠΟΥΛΗΣ «ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΣ» ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ

Είχαμε μία συζήτηση μέ τον Άγιο Πορφύριο καί δεν ξέρω πώς έφτασε τό θέμα εκεί καί μου είπε για ένα περιστατικό πού του συνέβηκε όταν είχε πάει στην Κυλλήνη της Ηλείας. Περίμενε κάποιο καράβι μάλλον εκεί στην παραλία καί ένας ψαράς πιο πέρα ψάρευε, αλλά δεν έπιανε ψάρια.


Ό Παππούλης έκανε βόλτες εκεί στη θάλασσα κοντά καί ό ψαράς έβλεπε τον Παππούλη δίπλα του καί θεωρούσε την παρουσία του “γρουσουζιά” πού δεν έπιανε κανένα ψάρι. Τον έβλεπε, δηλαδή, για “γρουσούζη” καί μάλιστα
μερικές φορές τον αγριοκοίταζε, οπότε τού λέει ό Παππούλης.


“Ε! Ρίξε την πετονιά σου εκεί πέρα”. Αυτός τον κοίταξε καί πάλι αδιάφορα καί μάλλον άγρια. Αλλά συνέχισε ό Παππούλης. “Ρίξτηνε, σού λέω την πετονιά σου εκεί πέρα, ρίξτηνε”. Οπότε μέ τό πού την έριξε εκεί πού
τού έδειχνε ό Παππούλης, πιάνει ένα πολύ μεγάλο ψάρι.
Αρκετά μεγάλο πού τά “έχασε” ό ψαράς καί λέει στον
Παππούλη.


“Καλά, πες μου, τί είσαι εσύ; Άγιος ή Παπάς; Πες μου, τί είσαι;”
“Έ! Ένας Παπάς είμαι εγώ, του είπε ό Παππούλης καί
έφυγε”.



ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑ. 60 ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.
ΑΡΧΙΜ. ΠΑΥΛΟΣ ΝΤΑΝΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: