Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ Μ` ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ... Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑ. 60 ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.








Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ Μ` ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ.


Αξίζει να αναφέρουμε ένα περιστατικό από τό Παρίσι ('Ιούλιος 1982). Τό αληθινά τραγικό καί ανατριχιαστικό αυτό γεγονός δείχνει πού μπορεί να οδηγήσει ή θεωρία της μετενσάρκωσης όταν προχωρήσει από τη θεωρία στην πράξη. Την παραθέτουμε αυτούσια.


Δημοσιεύθηκε μέ τον εντυπωσιακό τίτλο: “'Ο πατέρας μου μ’ έβαλε να τον σκοτώσω, για να μ’ αποδείξει, ότι είναι αθάνατος”. Καί θα τού τό έδειχνε, γιατί θα ξαναρχόταν στη ζωή μέ τη μετενσάρκωση.


“Τον πατέρα μου, ναι, τον σκότωσα. Αλλά θα ξαναγυρίσει. Μου τό υποσχέθηκε. Όλοι θα ξαναγυρίσουμε στη γη. Μέ τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Μέ μία ή μέ άλλη μορφή”.


Αυτά είναι τά λόγια τού 18χρονου πρωταγωνιστή ενός δράματος κυριολεκτικά συγκλόνισε τη Γαλλία. Ενός απίστευτου δράματος όπου ό οπαδός της Ινδουιστικής αιρέσεως “Τά παιδιά τού Κρίσνα”. Ό 45χρονος Φελισιέν Μπικάρ, έβαλε τον γιό τού Κλεμάν, 18 χρόνων, να τον σκοτώσει μπροστά στα μάτια της 20χρονης κόρης του Φλοριάν, για να αποδείξει καί στούς δύο ότι μπορούσε να μετενσαρκωθεί.
Ό νεαρός είπε στούς αστυνομικούς -καί ή αδελφή του επιβεβαίωσε τά λόγια του- ότι ό πατέρας τον βοήθησε τοποθετώντας ό ίδιος τό όπλο στον κρόταφό του: “Τώρα τράβηξε, τού είπε”. “Δεν φοβάμαι, αφού θα επιστρέψω στη γη”.


"Ένα απίστευτο δράμα. Φτάνει να ακούσει κανείς την Φλοριάν να μιλάει γι’ αυτό: “Ό πατέρας μου ήταν πολύ μορφωμένος. Διάβαζε τρομακτικά. Παθιαζόταν κυρίως μέ την Ινδουιστική φιλοσοφία, τό “βουντού”, τη μαύρη μαγεία καί τη με μετενσάρκωση. Από τό 1976 άρχισε να μυεί καί μας σχεδόν επιστημονικά σε όλα τά ενδιαφέροντα του. Η μητέρα μου καί ή μικρή μου αδελφή δεν συμμετείχαν καθόλου. Εμείς πιστεύαμε, ότι μετά τό θάνατο ή ψυχή απελευθερώνεται, παίρνει τη μορφή τού πνευματικού σώματος καί μετά ξαναεισέρχεται στο υλικό σώμα. Είναι ή εμπειρία τού διχασμού. Μόνο αν ζήσουμε αυτή την εμπειρία, θα κάνουμε τον κόσμο να πιστέψει, μάς έλεγε ό πατέρας. Καί μείς περιμέναμε πότε νά’ρθει ή κατάλληλη στιγμή.


Αυτό συνέβη στις 30 Ιουνίου τό απόγευμα, όταν ή μητέρα μου καί ή αδελφή μου, έλειπαν από τό σπίτι. Ό πατέρας μου έδωσε στον αδελφό μου τό όπλο καί σε μένα ένα τσεκούρι για να τον αποτελειώσω αν δεν σκοτωθεί μέ τό όπλο. Καταλαβαίνετε, μάς είπε, αν δεν πεθάνω, δεν θα μπορέσω να μετενσαρκωθώ. Πάμε τώρα στο δωμάτιο τού Κλεμάν.


Ήμασταν σαν υπνωτισμένοι. Τό όπλο εκπυρσοκρότησε καί βρέθηκα μέσα στα αίματα καί στις σάρκες. Στα μαλλιά μου ήταν κολλημένα τά μυαλά τού πατέρα μου. Σε λίγα λεπτά ξύπνησα από μια νύχτα πού κράτησε έξι χρόνια. Κατάλαβα την τραγική αλήθεια. Όλα αυτά ήταν ανύπαρκτα.  Ο πατέρας μου ήταν νεκρός”.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑ. 60 ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.
ΑΡΧΙΜ. ΠΑΥΛΟΣ ΝΤΑΝΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: